تاریخچه نیوراک تکنولوژی

تاریخچه و معرفی شرکت نیوراک تکنولوژی

شرکت نیوراک تکنولوژی با عنوان انگلیسی New Rock Technologies بعنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو در ارائه تجهیزات مخابراتی مبتنی بر SIP و یکی از معتبر ترین کمپانی ها در زمینه ی طراحی، ساخت، توسعه، و فروش فناوری های صدا بر بستر آی پی   VOIP می باشد این شرکت توانسته با تکیه بر دانش و تجربه خود محصولات و برنامه های  تلفنی و ارتباطی پایدار و قدرتمندی را به منظور استفاده در  ایجاد شبکه ارتباطی گسترده در شرکت های کوچک تا متوسط، شرکت های حمل و نقل و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات تلفن های اینترنتی و شرکتهای مخابراتی ایجاد نماید. در زیر به مرور تاریخچه شرکت نیوراک و آشنایی با تجهیزات ویپ نیوراک می پردازیم .

نیوراک تکنولوژی

مروری بر تاریخچه و معرفی شرکت نیوراک تکنولوژی

شرکت Newrock توسط دو نفر با نامهای بینگ یانگ (Bing Yang) و هوآ لین (Hua Lin) در سال 2002 میلادی  تاسیس شد ، پیش از آن ، بینگ یانگ به عنوان مدیر عامل و هوآ لین به عنوان معاون فناوری در  Convergent Networks ، یکی از  شرکتهای ایالت  ماساچوست که  متخصص در توسعه گیتوی های ترانکینگ بر پایه MGCP و گیتوی های سیگنالینگSS-7 بود خدمت می کردند . آنها با الهام از ظهور فناوری SIP و پتانسیل عظیم آن در کاهش قابل توجه هزینه های تلفن در کشورهای در حال توسعه ، شرکت Convergent Networks  را ترک کرده و شرکت New New Rock Technologies, Inc را در ایالت متحده و در شهر دلاور (Delaware) تاسیس کردند ، بعد از تاسیس این شرکت توانستند با پیوستن به چندین پیشکسوت دیگر متخصص در مهندسی سخت افزار و نرم افزار مخابرات ، اولین محصول خود را با نام  MX100-AG و امکان پشتیبانی از 48 پورت ، در مدت نه ماه از ابتدا طراحی و به بازار عرضه کنند .

 

سال های ابتدایی فعالیت شرکت نیوراک :

شرکت تکنولوژی نیوراک  با توجه به افزایش انگیزه و درخواستها ، همچنین رونق بازار مخابرات و هزینه های پایین تولید در کشور چین ، در سال 2003 پایگاه  اصلی شرکت  خود را به شانگهای منتقل كرد و با ثبت شرکت  Shanghai New Rock Technologies, Inc  (上海 迅 时 通信 设备 有限公司 به زبان چینی) فعالیت خود را با قدرت بیشتر آغاز نمودند.

کمپانی نیوراک در شانگهای کشور چین  با داشتن تیم اصلی شش نفره از ایالات متحده آمریکا و چند استخدام محلی ، فعالیت های توسعه محصول ، بازاریابی و فروش را در یک دفتر 260 فوت مربعی  (برابر با 25 متر مربع)  نزدیک مرکز شانگهای آغاز کرد. هنگامی که MX100-AG در اواخر سال 2003 به طور رسمی به بازار عرضه شد ، یکی از اولین گیتوی های VoIP مبتنی بر SIP در چین بود. اولین فروش قابل توجه این شرکت فروش تعداد 7 عدد گیتوی MX100-AG به یک بانک محلی در یک شهر کوچک در 400 مایلی شانگهای بود.

در سال 2004 ،شرکت  IDG Capital Partners ، یکی از شرکتهای بزرگ  سرمایه گذاری  در چین ، سرمایه ای معادل 1،500،000 دلار آمریکا در شرکت نیوراک سرمایه گذاری کرد و تنها سرمایه گذار خارجی این شرکت شد.

از سال 2004 تا 2007 ، تیم  استارت آپی کمپانی نیوراک توانستند  گیتوی های VOIP سری MX  مبتنی بر SIP و MGCP را توسعه داده و از طیف وسیعی از کانفیگهای  FXS و FXO ، به علاوه ISDN با پیکربندی های T1 / E1 را در این مدل از گیتوی ها ایجاد نمودند در این سالها بود که شرکت نیوراک مدلهای مختلف گیتوی های FXS ، گیتوی های FXO و گیتوی های E1/T1 خود را به بازار عرضه نمود.

به دلیل مقررات نامناسب و زیرساخت های ضعیف شبکه IP ، بازار VoIP در چین در اوایل سال 2000 به آرامی پیشرفت کرد و فروش شرکت در طی سال های 2003 و 2008 دوره بسیار سختی را تجربه کرد ، بهمین خاطر یکی از شرکای شرکت نیوراک به نام بینگ یانگ برای پیوستن به سیسکو در سال 2007 شرکت را ترک کرد و هوآ لین مدیر عامل شرکت شد.

فروش گیتوی های نیوراک اصفهان

تبدیل شدن به پیشروترین فروشنده VoIP در چین

شرکت NewrockTech از اواخر دهه 2000 از رشد سریع بازار سرمایه گذاری VoIP در چین بسیار سود برد. محصولات گیتوی VoIP این شرکت به دلیل شهرت در کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن ، توسط فروشندگان سطح بالای مخابرات در چین وهمچنین نمایندگان خارج از کشور این شرکت به منظور نصب در پروژه های مختلف مخابراتی و یا فروش و عرضه آنها  در بازارهای مختلف انتخاب شدند ، در همین راستا افزایش فروش تجهیزات این شرکت به بالا رفتن حجم تولید و کاهش هزینه محصول و بهبود کیفیت کمک بسزایی کرد.

در این میان ،با توسعه روز افزون محصولات و دریافت گزارشات متنوع از مشتریان نهایی  و همچنین آزمایشات متنوع این دستگاهها در شبکه های مخابراتی متنوع ، روز به روز سازگاری محصولات و تجهیزات نیوراک با سرورها و سافت سوئیچهای مختلف مخابراتی مختلف مبتنی بر IMS همچون : Microsoft Lync ، Cisco CallManager ، Broadsoft ، Asterisk و FreeSWITCH بهینه تر و بیشتر شد.

از سال 2008 ، این شرکت توسعه خطوط تولید خود را بر تولید مراکز تماس هوشمند IP-PBX و سرورهای ارتباطی پیشرفته  یکپارچه با روترهای WiFi / 3G / 4G ، سرورهای SIP و گیتوی های FXS / FXO را بمنظور هدف قرار دادن کسب و کارهایSME (شرکتهای کوچک و متوسط) بازار متمرکز کرد .

جالب است بدانید که کمپانی نیوراک تکنولوژی از سال 2015 تا کنون بیش از 400000 دستگاه VoIP در سطح جهانی تولید و حمل کرده است.

منبع مقاله فوق را میتوانید در سایت شرکت نیوراک تکنولوژی مشاهده نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.