چند عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP

چند عامل مهم قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP

در مقالات قبلی این سایت در مورد مزایا و ویژگی های برتر سیستم ویپ صحبت کردیم.در اینجا هم میخواهیم به این مورد اشاره کنیم که قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات VOIP باید چه عواملی را در نظر بگیرید.لطفا همراه ما باشید.

اکثر کسب و کارها، در فکر جایگزینی سرویس تلفن موجود خود با سیستم تلفنی VOIP هستند.دلایل مختلفی برای ایجاد این سیستم وجود دارد و شرکت هایی که قبلاً این سیستم ها را پذیرفته اند، می توانند آنها را تأیید کنند.این مقاله نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات VoIP را پوشش می دهد.

انتخاب یک ارائه دهنده خدمات VoIP نیاز به تفکر در مورد نتیجه نهایی دارد که می خواهید به دست آورید.داشتن یک ایده روشن در ذهن خود در مورد آنچه واقعاً از سیستم تلفن خود می خواهید به انتخاب ارائه دهنده VOIP مناسب کمک می کند.

معیارهای انتخاب یک ارائه دهنده VoIP

یک سیستم تلفن VoIP چیزی بیش از یک سرویس تلفنی را به کاربران خود ارائه می دهد.از آنها می توان برای ارتباط تصویری، پیام رسانی فوری با همکاران و موارد دیگر استفاده کرد.از آنجایی که ویپ مجموعه ای از خدمات را ارئه میدهد، بنابراین شما هنگام انتخاب ارائه دهنده VoIP خود باید یک لیست طولانی از معیارها را در نظر بگیرید.

  • ابتدا نیازهای خود را بنویسید

از آنجایی که هنگام انتخاب یک سیستم VoIP باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، مهم است که الزامات مورد نظر خود را یادداشت کنید.تغییر از یک سرویس تلفن سنتی مانند تلفن ثابت به یک سیستم VoIP یک گام بزرگ است و به تجهیزات ویپ زیادی نیاز دارد.در نظر بگیرید که چه عناصری برای شما ضروری است.نوشتن همه این الزامات به شما کمک می کند، همان چیزی را که برایتان مهم است،بدست آورید.معیارهای انتخاب یک ارائه دهنده VoIP

  • هزینه های مربوطه

قیمت جزء مهمی در انتخاب ارائه دهنده مناسب شما خواهد بود.با این حال، پایین‌ترین قیمت ممکن است همیشه بهترین قیمت نباشد.در اینجا هزینه‌های مختلف مربوط به تلفن‌های تجاری VoIP را توضیح می‌دهیم.

یک تلفن PSTN سنتی متکی به سیم های مسی است که سیستم شما را به ارائه دهندگان خدمات تلفن ثابت متصل می کند.از آنجایی که یک سیستم VoIP از طریق اینترنت متصل می شود، هنگام نصب باید هزینه بسیار کمی داشته باشد.همچنین ممکن است نیاز به خرید سخت‌افزار اضافی برای سیستم تلفن جدید خود داشته باشید که همه اینها هزینه بر است.

اگر طرح VoIP که با آن پیش می روید مطابق با نیازهای تجاری شما نیست، می توانید آن را به سطح بعدی ارتقا دهید.اما باید انتظار داشته باشید که قیمت بالاتری نیز به همراه داشته باشد.

هزینه ارائه دهندگان VoIP متناسب با ویژگی هایی که ارائه میدهند متفاوت خواهد بود.به این ترتیب، شما فقط برای ویژگی های مورد نیاز خود هزینه پرداخت می کنید و نه چیز دیگری.

  • پشتیبانی مشتری

پشتیبانی ویپ

اگر مشکلی در سیستم ویپ شما پیش آمد، می‌خواهید مطمئن شوید که فوراً به آن رسیدگی می شود.برخی از ارائه دهندگان ویپ، خدمات پشتیبانی را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می دهند و برخی دیگر در ساعات کاری عادی پشتیبانی تلفنی را ارائه می دهند.قبل از انتخاب حتما به این مورد توجه داشته باشید.

  • امنیت VoIP

از آنجایی که ویپ از طریق اینترنت اجرا می شود، در معرض آسیب پذیری است.این بدان معنی است که شما باید به دنبال ارائه دهنده VoIP باشید که تلاش بیشتری برای محافظت از داده های مشتری انجام می دهد.

  • قابلیت اطمینان

شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند خدمات قابل اعتمادی را به شما ارائه دهد.اگر سیستم ویپ بطور مداوم مشکل داشته باشد، می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد و قطعا شما این را نمی خواهید، پس در انتخاب ارائه دهنده خدمات ویپ دقت بیشتری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با گروه مهندسی همراه ویپ تماس بگیرید.کارشناسان ما بی صبرانه منتظر تماس شما هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.